فهرست
سبد خرید

شرایط بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده نقص، آسیب دیدگی و یا ایرادی داشته باشد

  1. آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق " تاریخچه سفارشات و گزینه برگشت در حساب کاربری و یا فرم استرداد کالا (قابل روئیت در پایین صفحات سایت)"، تلفن و یا ایمیل به بخش پشتیبانی مشتریان دوست تو اطلاع داده شود
  2. در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید کنند، هزینه ارسال کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

  1. وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دوست تو از طریق " تاریخچه سفارشات و گزینه برگشت در حساب کاربری و یا فرم استرداد کالا (قابل روئیت در پایین صفحات سایت)"، تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود
  2. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  3. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی و به همراه بارکد و فاکتور محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  4. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دوست تو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

  1. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد خدمات مشتریان دوست تو اطلاع داده شود. در این صورت هیچ هزینه ای متوجه مشتری نخواهد بود (هزینه های پستی بازگشت محصول).
  2. اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
  3. در صورتیکه هنگام ثبت سفارش از کوپن تخفیف استفاده کرده باشید و کوپن تخفیف دارای حداقل میزان سفارش باشد، اگر سفارش را کنسل کنید و میزان سفارش به کمتر از مقدار تعیین شده در کوپن تخفیف برسد، کوپن تخفیف در آن سفارش قابل استفاده نخواهد بود.
  4. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  5. همچنین در صورت انصراف از خرید پس از ارسال آن به آدرس مشتری، هزینه ارسال و بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  6. در صورتی که با برگشت اقلامی از سفارش، جمع مبلغ سفارش به زیر۵۰۰.۰۰۰ تومان برسد، هزینه ارسال اولیه نیز به عهده مشتری بوده و از مبلغ بازگشت داده شده به مشتری کسر میگردد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دوست تو جداً خودداری کنید.
  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی به همراه بارکد و فاکتور خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  4. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  5. فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست سفارشی، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
  6. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  7. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  8. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی برای تحویل دادن کالا، با دوست تو تماس بگیرید.
  9. از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  10. بسته خود را به آدرس درج شده در صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  1. اگر ایراد، آسیب دیدگی یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دوست تو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دوست تو است.
  2. برای واریز هزینه پست به اعتبار مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دوست تو ارسال شود.
  3. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دوست تو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  4. در صورت ثبت سفارش اشتباه از جانب مشتری و درخواست تعویض محصول، هزینه های بازگشت و ارسال مجدد کالا بعهده مشتری می باشد.
  5. در صورتی که با برگشت اقلامی از سفارش، جمع مبلغ سفارش به زیر ۵۰۰.۰۰۰ تومان برسد، هزینه ارسال اولیه نیز به عهده مشتری بوده و از مبلغ بازگشت داده شده به مشتری کسر میگردد.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • کارشناسان خدمات پس از فروش دوست تو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان دوست تو تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ دوست تو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، دوست تو تفاوت را به اعتبار مشتری واریز می‌کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و دوست تو در قبال تهیه همان کالا  یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دوست تو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۳ روز زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرایط فوق، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش دوست تو است.