اگر مرسوله پستی ما در هنگام تحویل آسیب دیده بود چه کار کنیم؟
قبل از شروع توضیحات، اشاره به این نکته ضروری است که تمامی سفارشات مشتریان "دوست تو" به بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن لفاف بندی و بسته بندی می شوند و حتی اگر کارتن مرسوله تحت فشار و ضربه قرار گیرد احتمال آسیب دیدن کالای داخل بسته بسیار بسیار کم است. با این حال یکی از دغدغه هایی که بسیاری از مردم هنگام ثبت سفارش آنلاین در ذهن دارند این است که آیا سفارش من سالم به دستم می رسد؟ اگر مرسوله هنگام تحویل آسیب دیده بود چه باید بکنم؟ اگر مرسوله آسیب دیده بود چطور و به کجا باید شکایت کنم؟ چطور باید خسارتم را بگیرم؟ و سوالاتی از این دست.
برای دریافت پاسخ، تا پاین این مطلب همراه ما باشید.
اگرچه احتمال تحویل بسته پستی به صورت آسیب دیده بسیار کم است اما این احتمال صفر نیست و ممکن است رخ دهد. حال اگر مأمور پست بسته ای آسیب دیده را به ما تحویل داد چطور باید عمل کنیم و چگونه باید برای دریافت غرامت از شرکت پست اقدام کنیم؟
در صورتی که کارتن پستی آسیب دیده بود در حضور پستچی از مرسوله فیلم و عکس بگیرید و سپس به سامانه شکایات شرکت ملی پست مراجعه کنید:
دوست تو در تمامی مراحل خرید از ثبت سفارش تا تحویل آن در کنار شما عزیزان هست. نگران نباشید.
ارسال دیدگاه